Selasa, 27 November 2012

about my self..

bismillahhirrahmannirrahim...
assalammualaikum world,..
and thank you for got becauce give me a birth to life..


My name is miss maihaa..i'am 14 years olds,.i'm student at SMA Shamsul Maarif Al-Wataniah
i born from penang Malaysia,.first i'm stay at b.merah..since i'm 1 year,i'm grow up at perak..still now i'm still at perak..'

salam sejahtera kpda sesiapa shaja yg sudi membaca ruangan blog saya ini..diatas hanyalah cubaan english language saya..hee,..so kat atas tu cuma merapu yer..
saya mmpnyai lima org adk beradk..dn sya adalah anak yg kedua dalam family.,saya mempnyai dua orang mak iaitu ibu Puan Zarina binti haji abd aziz dan my stepmother mama Puan Fadzilah binti abdullah..
walaupn sy mempnyai dua orang ibu tapi saya msh dpt mrsakn keluarga yg bahagia...
saya mempunyai enan orang bestfriend,..Qieen,Bal,Babby,Bad,Apat,Paan...kmana shaja kami ttp bersama.,,kami sehati kamilah sejiwa..hee,.. ^_^"
saya mempnyai cita2 yang tinggi iaitu sy ign mnjdi seorg doktor pakar bedah,..dan sy juga mempnyai cita rasa yg tggi untk memilh pasangan hidup..sy ingn seorang lelaki yg berkejaya sebagai pilot,,..semestnya lelaki itu juga pandai dalam bab agama juga ye..bukan stakat taw bawak arplns jew,..na..
saya mempnyai seorang yg istimewa bg sya..we cll him,..Mr.nobody Ok,.cita2 dy adalah sebagai pilot,..ermm..dy cukup tggi../pandai la jugak dalam bab agama ny..
kay la sye x mw brckp pnjg ,..eh,.bkn ckp tp tulis..hahhah...
As'salam...












Tiada ulasan:

Catat Ulasan